جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۱:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۳ ساعت ۱۵:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

رزمایش اقتدار بسیج هم زمان با سراسر کشور با تجمع بسیجیان در شهرستان دیواندره برگزار شد.

رزمایش اقتدار بسیج هم زمان با سراسر کشور با تجمع بسیجیان در شهرستان دیواندره برگزار شد.

رزمایش اقتدار بسیج هم زمان با سراسر کشور با تجمع بسیجیان در شهرستان دیواندره برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج، رزمایش اقتدار بسیج با حضور و تجمع حداکثری تمامی بسیجیان شهرستان دیواندره سردار فرقانی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین ، مرادی امام جمعه شهرستان، سرهنگ پاسدار صمد محمدعلیزاده فرمانده سپاه شهرستان ، مرادی معاون سیاسی وانتضامی فرمانداری شهرستان دیواندره، زارعی معاون برنامه ریزی وامور هماهنگی فرمانداری، فرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان، اعضای شورای تأمین وشورای اداری و بسیجیان سلحشور شهرستان در سالن ورزشی معلم شهرستان دیواندره برگزار شد.
سردار فرقانی ، عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: درحقیقت بسیج منشاء خیرات و ثمرات زیادی برای نظام اسلامی بوده و این نقش آفرینی را می توان در تمامی عرصه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و کشورمان به وضوح نیز نظاره گر بود.
سردار فرقانی بیان کرد: بنابراین امروز نقش بسیج در تمامی عرصه ها انکار ناپذیر بوده، بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال های بعد از آن تا به امروز، همواره تاثیرگذار واقع شده و در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی دستاوردهای فراوانی برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است.
ایشان تصریح کرد: به برکت خون شهداء،رهنمود‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امروز تفکر و فرهنگ بسیجیی مرزها را در نوردیده و دشمنان را در بسیاری از میدان ها زمین‌گیر کرده بنابراین هرجا تفکر و اندیشه بسیجی وارد میدان شد درنتیجه موفقیت ها و پیروزی های بسیار چشمگیری نیز به همراه داشته است.
سردارفرقانی عنوان کرد: باید توجه کرد که بسیج در گام دوم انقلاب میدان دار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، چرا که بسیجیان به شایستگی تمام نشان دادند که در عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیشرو هستند بنابراین بسیجیان به عنوان سفیران کار و خدمت ‌رسانی به آحاد مختلف مردم به شمار می روند.
وی گفت:امروز گروه های جهادی شهرستان دیواندره در بخش های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی ، انجام طرح‌های محرومیت ‌زدایی ، کمک به تسهیل ازدواج جوانان ، ساخت و ترمیم مسکن محرومان ، اجرای طرح‌های مربوط به آب و کشاورزی ، مبارزه با بیماری منحوس کرونا ، رزمایش کمک مومنانه ، ویزیت و خدمات رایگان پزشکی نقش‌آفرینی می‌کنند.