جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۳:۵۹:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۱۱ ساعت ۱۱:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

جلسه نشست مشورتی دهیاران بخش سارال

✅جلسه نشست مشورتی دهیاران بخش سارال به ریاست سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره ،و جمعی از اعضای شورای اداری و دهیاران روستاهای بخش سارال در محل سالن اجتماعات بخشداری سارال برگزار شد.

?سید طاهر حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره در این جلسه با بیان اینکه دهیاران به عنوان نماینده فرماندار در روستاها و بازوان دستگاه های اجرایی باید برای عمران و آبادانی در روستاها تلاش مضاعفی داشته باشند.

?حسینی با اشاره به اینکه دهیاران باید با نیازسنجی زمینه لازم را برای رفع مشکلات و تنگناهای فراروی روستاییان فراهم کنندافزود: عمران و آبادانی روستاها جزو اولویت های کاری دولت مردمی است که باید برای تحقق این مهم دهیاران اهتمام جدی داشته باشند.

? وی حضور دهیار در روستا ،آشنایی با وظایف قانونی ،مسئولیت پذیری ، داشتن برنامه برای توسعه روستا و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را جزء وظایف دهیاران دانست و گفت :دهیاران نباید تنها در زمینه بهسازی و کارهای زیر بنایی در روستا سرگرم کنند بلکه باید به سمت کارهای توسعه ای و تشکیل تعاونی های مردمی و طرح های اقتصاد مقاومتی در روستا باشند تا علاوه بر حل مشکلات معیشتی مردم به سمت تولید و اشتغالزایی در روستاها نیز سوق داده شوند.

? نماینده عالی دولت در شهرستان دیواندره در ادامه تصریح نمود: دهیار باید در انجام امور مردم و تسریع در کار آنان کوشا باشند و همچنین با دوری از منازعات جناحی و سیاسی، عمران و آبادانی روستا را در اولویت کاری خود قرار دهند و با توده مردم مهربان و صمیمی باشند.

?درادامه جلسه دهیاران روستاهای تابعه بخش سارال عملکردهای عمرانی ،فرهنگی ،اجتماعی … و مسائل و مشکلات روستاهای حوزه خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.