پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۵:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۱۴ ساعت ۱۱:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

سرپرست فرمانداری  شهرستان دیواندره  در پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: بی تردید با تلاش شهرداران و دهیاران می توانیم شاهد رشد, بالندگی و توسعه همه جانبه دیواندره  باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری دیواندره  متن کامل پیام سید طاهرحسینی به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند.

بی تردید از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز نقش شهرداریها و دهیاریها در شکل گیری جامعه مردمسالار مبتنی در آرای مردم بسیار واضح و مبرهن بوده است.

شهرستان دیواندره  با ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه و بالفعل بسیار است و امروز شهرداری ها و دهیاری ها می توانند با استفاده از  این پتانسیل ها در زمینه صنعتی, کشاورزی و گردشگری موجبات پیشرفت همه جانبه را فراهم آورند.

یکی از موضوعات اساسی که امروز  باید به عنوان سرفصلی مهم در پیشانی اقدامات این نهادهای مردمی مورد توجه قرار گیرد ارتقاء درآمدهای پایدار بر اساس ظرفیت‌های شهری و روستایی است .

اینجانب ضمن تبریک چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری به تمامی تلاشگران این عرصه بر این باورم که با همت خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها و با بهره گیری از پتانسیل های اقتصادی, کشاورزی و گردشگری,مشارکت های اجتماعی و همراهی سرمایه گذاران , با توجه نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» می توانیم شاهد شکوفایی این نهادهای مردمی و خدوم در سطح شهرستان باشیم.

 

 

سید طاهر حسینی

سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره