سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۵:۴۳:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۳ ساعت ۱۵:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

?آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان دیواندره

?مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیواندره با حضور حسینی فرماندار شهرستان، دکتر فرزام بیدارپور معاون بهداشتی دانشگاه استان کردستان برگزار شد.

?معاون بهداشتی دانشگاه کردستان پیگیری فرماندار شهرستان دیواندره به گستردگی حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: رسالت ما در هر دو حوزه بهداشت و درمان باید به خوبی انجام شود و همه خود را وقف مسئولیت نماییم.

?قدردانی از اقدامات جهادگرانه کارکنان شبکه بهداشت و درمان دیواندره

فرماندار شهرستان دیواندره در آیین تکریم و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با قدردانی از زحمات، تلاش ها و جدیت مدیریت وکارکنان شبکه بهداشت ، انجام وظیفه را بزرگترین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

?وی ، به برنامه هاي دولت در عرصه سلامت اشاره داشت و افزود: يکي از رويکردهاي دولت مردمی پاسخگويي و رفع كاستي‌هاي گذشته بوده است.

?حسینی ، سلامتی را از مولفه‌هاي مهم در امر توسعه دانست و گفت: براي رسيدن به نقطه مطلوب بايد تلاش بيشتري از سوي مسئولين و همراهي منسجم ‌تري توسط مردم صورت گيرد.

?گفتنی است، درپایان اين جلسه دکتر مسعود میرزائی به عنوان سرپرست جدید شبکه معرفی و از زحمات دکتر علیرضا حشمتی طی تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان دیواندره تقدیر به عمل آمد.