جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۸:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۸ ساعت ۱۵:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

پیام فرماندار دیواندره به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

پیام فرماندار شهرستان دیواندره به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

متن پیام به شرح زیر است :

بسمه تعالی

یکی از موهبت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسیس بسیج دانش آموزی بود که در دامن پر مهر خود اسطوره هایی مقاوم چون شهید محمد حسین فهمیده را تربیت نمود. شهید محمد حسین فهمیده  یکی از هزاران نونهال و نوجوان آگاه و فهمیده ای بود که در ایام تحصیل و دانش آموختگی و در کسوت یک بسیجی، با نثار خون پاک خویش بر طراوت و سرخی خون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس افزود .این گونه بود که امام بزرگوارمان از این نوجوان ۱۳ساله به عنوان رهبر یاد می کند و رهبر فرزانه انقلاب نیز یاد این شهید دانش آموز را منشأ حماسه های بزرگ می داند.

امروز شهید محمد حسین فهمیده، به حق الگویی شایسته برای دانش آموزان بسیجی است که با بصیرت بالای خود که نشات گرفته از ولایت مداری محض آن شهید والامقام بود، سربلندی و سرافرازی را به ارمغان آورد. زیرا اینگونه انسان ها بودند که با دلی پاک و اندیشه ای مالامال از عشق به تقرب الهی راه پیروزی و سرافرازی این انقلاب را هموار ساختند .

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده ، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، امیدوارم همه نونهالان ، نوجوانان و دانش آموزان آتیه دار این مرز و بوم با تلاش و کوشش دوچندان در راستای تحصیل و تهذیب دانش و آگاهی و اخلاق بتوانند آینده ای روشن و بی بدیل برای خود ساخته و ضامن عزت روزافزون خاک پاک جمهوری اسلامی ایران باشند.

سید طاهر حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره