جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۸:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱۵ ساعت ۱۰:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

فرمانداردیواندره ؛ اعتمادبه نخبگان ومدیران جوان باعث توسعه وپیشرفت می شود.

فرماندار دیواندره در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: اعتماد بیشتر به نخبگان و جوانان تحصیل کرده در پست های مدیریتی شهرستان باعث توسعه، پیشرفت و آبادانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جمال ارشدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره که در مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد ، اظهار داشت : اعتماد به جوانان و نخبگان و استفاده آنها در پست های مدیریتی شهرستان پیشرفت و توسعه را به دنبال داشته و رضایت مردم را به دنبال داشته است.
ارشدی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع را از وظایف اصلی مدیران دانست و افزود: درب اتاق مدیران باید بر روی مردم باز بوده و پاسخ گویی نیازهای و مشکلات آنها باشند.
فرماندار دیواندره گفت: در ارزیابی عملکرد بخشداری های استان کردستان از مهر ۱۳۹۹ تا مهر سال ۱۴۰۰، بخشداری سارال، مرکزی و کرفتو به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در بین ۳۱ بخشداری استان کسب کردند.
وی اضافه کرد: در مجموع امتیازات، فرمانداری دیواندره هم در بین ۱۰ فرمانداری استان کردستان رتبه اول را بدست آورده است.
فرماندار دیواندره افزود: کسب رتبه برتر بخشداری های شهرستان دیواندره در ۲ سال متوالی در ارزیابی عملکرد بخشداری های استان کردستان، بیانگر تلاش ارزشمند مجموعه فرمانداری و بخشداری های شهرستان و اعتماد فرماندار دیواندره به نیروهای مجموعه فرمانداری و توجه ویژه به تفکر سیستمی و تحقق اهداف سازمانی است که علی رغم کاستی ها و کمبودها می توان با تخصص و همدلی در خدمت به مردم موفقیت های بزرگ را بدست آورد.
ارشدی گفت: مولفه های مختلفی در روند ارزیابی اقدامات بخشداری های استان کردستان طبق ضوابط مدنظر قرار می گیرد که بخشداری های شهرستان دیواندره در ۲ دوره متوالی رتبه برتر را در بین بخشداری های استان کردستان کسب کردند.
در ادامه این آیین دستگاهای خدمات‌رسان، اداره جهاد کشاورزی، اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان و راهداری به ارایه گزارشی از عملکرد خود پرداختند.
در پایان مراسم از بخشدران سارال ، مرکزی و کرفتو که به ترتیب مقام های اول تا سوم استان را در بین ۳۱ بخشداری کسب کرده بودند تقدیر به عمل آمد.