جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۳:۵۹:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت ۱۳:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

بازدید شبانه معاون عمرانی فرمانداری از مراکز هلال احمر و جاده های موصلاتی سطح شهرستان

در این بازدید زارعی معاون برنامه ریزی هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری به تشریح عملکرد و نحوه نظارت شبانه روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بر راههای شهرستان و عوامل امداد ونیروهای خدمات رسان پرداخت و خاطرنشان کرد تمامی عوامل راهداری شبانه روز برای آرامش مردم و کاربرهای سطح جاده ها به ویژه مناطق کوهستانی و سخت گذر شهرستان تلاش می کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ زارعی معاون برنامه ریزی هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری و حمدی ضبیحی ریاست هلال احمر شهرستان دیواندره از مرکز مدیریت هلال احمر شهرزرینه و مرکز راهداری بخش کرفتو ومحورهای مواصلاتی شهرستان بازدید کردند.
در این بازدید زارعی معاون برنامه ریزی هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری به تشریح عملکرد و نحوه نظارت شبانه روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بر راههای استان و عوامل امداد ونیروهای خدمات رسان پرداخت و خاطرنشان کرد تمامی عوامل ونیروهای خدمات رسان شبانه روز برای آرامش مردم و کاربرهای سطح جاده ها به ویژه مناطق کوهستانی و سخت گذر شهرستان تلاش می کنند.
دکتر زارعی ؛ عنوان نمود که امنیت و آسایش مردم در راه های ارتباطی حاصل تلاش و زحمات این پرسنل زحمتکش می باشد و برخود لازم دانستم جهت تشکرو قدردانی از این پرسنل حضوراً این کار صورت بگیرد.