جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۶:۲۳:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ساعت ۱۱:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

دکتر جمال ارشدی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره و ایرج علیزاده سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش در پیامی مشترک این هفته را تبریک گفتند.

جمال ارشدی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره و ایرج علیزاده سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش در پیامی مشترک این هفته را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره جمال ارشدی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره و ایرج علیزاده سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش در پیامی مشترک این هفته را تبریک گفتند.
متن پیام به شرح ذیل است:
“به نام خداوند جان و خرد”
“شورا ریشه ها را پویا و اندیشه ها را شکوفا می سازد” حضرت علی (ع)
۲۶دی ماه سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش را که مظهر مشارکت و همدلی با دستگاه عظیم آموزش و پرورش و سایر دستگاهها و نهادها ی مردمی است را به معلمین بصیر و مدیران توانمند و پر تلاش و اولیا صدیق وهمراه تبریک عرض می نمائیم. در این هفته( ۲۴ لغایت ۳۰ دی ماه)، فرصت را مغتنم شمرده تا مراتب سپاس و قدردانی خودمان را از زحمات و تلاش های خالصانه، بی وقفه و ارزنده تمامی فرهنگیان، مدیران و مسئولین آگاه و بصیر نظـام تعـلیم و تربیـت شهرستان که در کمال اخلاص و ایثار در راستای تعلیم و پرورش نسلی اندیشمند، مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و فرهیخته تلاش می نمایند، اعلام نمائیم.
بی شک مشارکت در امور مربوط به اداره مدارس زمینه ساز پیشرفت کمی و کیفی فضاهای فیزیکی و ارتقاء سطح علمی مدارس بوده و درپیشرفت و تقویت استعدادهای دانش آموزان این خطه که بهترین فرصت آموزش و پرورش می باشند نقش اساسی را دارد قطعاً همدلی و همراهی مردم در امور مدارس که در اسناد بالا دستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش مورد تأکید است و بر همین اساس در قانون برنامه ششم توسعه لزوم مشارکت مردم به خوبی دیده شده است . امید داریم با مشارکت و همدلی دستگاهها و نهادها بویژه اولیا محترم دانش آموزان امکانات لازم را جهت کیفیت بخشی به امور آموزش و پرورش که قطعاً یکی از اصول مهم توسعه شهرستان دیواندره است را فراهم نماییم و شاهد رشد و بالندگی روز افزون شهرمان در سایه تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و تعامل و همیاری بین مسئولین امر، مردم، خیرین و نیک اندیشان باشیم.

جمال ارشدی فرماندارو رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره
ایرج علیزاده سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیواندره