شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۹:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ساعت ۱۹:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری میز خدمت و جشن انقلاب در روستای ابراهیم آباد بخش مرکزی

ارشدی ؛ با برنامه ریزی انجام شده درسال اینده روستاهای قابل گازرسانی شهرستان به اتمام خواهند رسید و روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دیواندره از گاز طبیعی بهره مند می گردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ، به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان دیواندره ، برنامه میز خدمت روستای ابراهیم آباد با حضور فرماندار شهرستان دیواندره ، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ،فرمانده نیروی انتظامی و معاون فرماندار و بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان در روز چهارشنبه در محل مسجد روستای مذکور برگزار گردید.
ارشدی فرماندارشهرستان دیواندره در این دیدار صمیمی، ضمن گفتگو و رسیدگی به درخواست هاو پیشنهادها شهروندان، دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن ها به مدیران و مسئولین مربوطه صادر کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دیواندره ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه موارد مطرح شده از خواسته های به حق مردم این روستا است که در همینجا از روسای ادارات حاضر در جلسه میخواهم با جدیت موارد خواسته شده را پیگیری نمایند .
ارشدی گفت ؛ با برنامه ریزی انجام شده درسال اینده روستاهای قابل گازرسانی شهرستان به اتمام خواهند رسید و روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دیواندره از گاز طبیعی بهره مند می گردند.
فرماندار شهرستان دیواندره ؛ وظیفه ماست به درد دل مردم گوش دهیم و در راستای مرتفع نمودن مشکلات قدم برداریم تصریح کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف مطالبه گر باشند و مدیران و مسئولان شهرستان و بخش هم وظیفه دارند پاسخگوی این مطالبات باشند.