پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۹:۱۰:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۶ ساعت ۱۵:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

۳۰۰ میلیون تومان کمک خیرین در جشن گلریزان به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرستان دیواندره

آیین مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضورحاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان ، سرپرست فرمانداری ، اعضای شورای تأمین ، خیرین شهرستان ،مغازه داران سطح شهر، معدن داران ،کامیون داران شرکت های خصوصی، کارخانه داران، کارگاههای فعال ، روسای ادارات و بانکهای سطح شهر اساتید دانشگاه و... اعضای حوزه علمیه اهل سنت بندر لنگه و بانیان اصلی جلسه ریاست بازداشتگاه دیواندره و پرسنل فعال آن برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره ؛  سرپرست فرمانداری در این آیین با بیان اینکه زندانی شدن افراد تبعات و آسیب های اجتماعی فراوانی به ویژه برای خانواده های آنان به همراه دارد افزود: بعد از انجام واجبات دینی هیچ عملی به اندازه دستگیری از مردم ارزشمند نیست.

سید طاهر حسینی با تقدیر از تلاش و همت ارزشمند خیرین اظهار داشت: جشن های گلریزان گام مهمی در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد محسوب میشود. اظهار داشت: انجام کارهای خیر از گذشته در فرهنگ غنی مردم ما وجود داشته است و همچنان این سنت حسنه ادامه دارد و امروزه هم می‌بینیم که در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی کارهای نیک و خدا پسندانه از اولویت خاصی برخوردار است.

وی : ضمن قدردانی از حضور خیرین در مراسم جشن گلریزان گفت: ماه رمضان ماه بندگی و تقرب دلها به سوی خداوند است و چه خوب است این عبادات همراه با دستگیری و کمک به نیازمندان و فقرا باشد و چه زیباست که در این ماه مبارک، نیازمند و فقیر و گرفتار در حبس را از زندان آزاد کنیم..

حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره نیز گفت نگرش قرآن کریم و اسلام به مساله جامعه، یک نگرش مبتنی بر تعاون است و در آیات الهی توجه به وضعیت جامعه و دستگیری نیازمندان توصیه شده است.

وی  بابیان اینکه خدواند می‌فرماید کسانی از گردنه واقعا سخت عبور کردند که به آزادسازی زندانیان بیاندیشند، افزود: ماه مبارک رمضان، ماه انفاق، زکات، بذل و بخشش است و برای رقابت و سبقت گرفتن در انجام امور حسنه و نیکوکاری بهترین میدان آزمون است.

ایشان خاطر نشان کرد: ما در سر سفره ماه مبارک رمضان می‌ نشینیم در حالی که بعضی از خانواده‌ها سرپرست خانواده سر سفره نیست و خانواده‌ها و بچه‌ها چشم انتظار شان هستند، یقینا آزادسازی یک زندانی به اندازه چندین حج ثواب دارد و صدقه و بیمه ای برای بلاهای آسمانی و زمینی خواهد بود

 ریاست دادگستری شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه کمک به خانواده‌های دردمند و ایجاد امید به خانواده‌های ناامید و روشن کردن چراغ خانواده‌هایی که به دلیل مشکلاتی در زندگی شان، هم اکنون در بند هستند، یکی از اولویت‌های اساسی جامعه ماست، افزود: احساس ما بر این است که کمک به خانواده هایی که سرپرست آنها بخاطر جرائم غیر عمد در زندان به سر می‌برند، از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.