سه شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۰:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۲۷ ساعت ۱۱:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک سرپرست فرمانداری دیواندره به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و هفته روابط عمومی

سید طاهر حسینی سرپرست فرمانداری دیواندره در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روزملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره  متن پیام ایشان به این شرح است:

روابط عمومی عملكرد معینی از مدیریت است كه به ایجاد و حفظ ارتباط متقابل و همچنین تفاهم، پذیرش و مقبولیت و همكاری متقابل بین سازمان ها و افرادی است كه با آن سر و كار دارند، كمك می كنددر دنیای امروز، روابط عمومی ها از ارکان مهم وتاثیرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولین هستند که در جهان گسترده ارتباطی امروز میتوانند با تولید محتوای درست، صداقت ، تلاش برای ایجاد رضایت و اعتماد مخاطبین در جهت دهی به برنامه ریزی های سازمان تاثیر مهمی داشته باشند.

انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، جایگاه این حرفه را در جامعه ما تثبیت می نماید و نامگذاری این روز به عنوان روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان، بیانگر ارزش و جایگاه والای روابط عمومی می باشد.

از تمامی مدیران و مسؤولین سازمان ها و ادارات انتظار می رود با برنامه ریزی و تقویت روابط عمومی ها، این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین دستاوردهای نظام و سیاست های دولت تدبیر و امید بیش از پیش فعال نمایند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، همکاران و فعالان زحمتکش و سخت کوش ، روابط عمومی های شهرستان دیواندره تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امید است در سایه پرمهر خداوند متعال، شاهد رشد و بالندگی روزافزون میهن عزیزمان، ایران اسلامی باشیم.