جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۸:۰۶:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۲۹ ساعت ۱۱:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

افتتاح گروه همیار کارگاه خیاطی سروین سرای دیواندره

⬅️آیین افتتاح گروه همیار کارگاه سروین سرای دیواندره به مناسبت هفته بهزیستی با حضور سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان کردستان،رئیس اداره بهزیستی دیواندره و سایر مسئولین سطح شهرستان برگزار شد.

⬅️ به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان:

? سیده چنور مهدوی رئیس اداره بهزیستی دیواندره ضمن تبریک هفته بهزیستی،مبلغ اختصاص یافته برای راه اندازی این کارگاه خیاطی صد و چهل میلیون تومان تسهیلات بلاعوض اعلام کردند که این مبلغ از سوی معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان و بهزیستی شهرستان دیواندره تامین شده است ، وی اضافه کرد این کارگاه برای شش نفر از بانوان سرپرست خانوار و با همکاری مرکز مثبت زندگی (۵۱۶۵) راه اندازی گردیده.

?در ادامه محسن شجاعی معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان کردستان نیز ضمن تبریک ایام با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت و سازمان بهزیستی اشتغال جامعه هدف و خانواده های کم درآمد می باشد، ایجاد شغل پایدار برای زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار را گامی مهم در راستای کاهش از بین بردن فقر مطلق ، آسیب های اجتماعی ،و ایجاد درامد پایدار و خود کفایی این بانوان عنوان کردند.

?در حاشیه این مراسم سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره از زحمات و تلاش های بی وقفه مجموعه بهزیستی استان تقدیر و تشکر کردند و با اشاره به اینکه دولت نیز تمرکز در بحث اشتغال زایی و فراهم کردن شرایط برای درامد پایدار برای خانواده های بی بضاعت دارد اظهار امیدواری کردند در آینده نیز این روند ادامه پیدا کرده و تمامی افراد بیکار و نیازمند اشتغال، صاحب شغل و درآمد پایدار مناسب شوند.