جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۶:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۶ ساعت ۱۳:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

 ?برگزاری جلسه ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا شهرستان دیواندره

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره ؛ جلسه ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا شهرستان با ریاست سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و با حضور تمامی اعضاء کارگروه سلامت شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

?سید طاهر حسینی با بیان اینکه آنچه در ستاد کرونا در قالب پروتکل و دستورالعمل مصوب می‌شود، لازم الاجراست و همه باید این ضوابط را رعایت کنند اضافه کرد: از همه مردم انتظار می رود برای مبارزه با این ویروس تمام تلاش خود را به کار گرفته و در مبارزه با این ویروس جهش یافته از هرگونه عادی انگاری به شدت پرهیز کنند.

? حسینی ،با اشاره به شرایط کرونایی کشور و در پیش بودن ماه محرم و آیین‌های سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد که مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا باید فصل الخطاب برگزاری مراسم‌های عزاداری باشد تا سلامت عمومی مردم به خطر نیفتد.

?وی افزود: در شرایط فعلی همگان باید به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری و مقابله با این بیماری اهتمام بیشتری داشته باشند و به توصیه‌های متولیان شبکه بهداشت و درمان عمل کنند.

?حسینی اضافه کرد: فضاسازی محیطی و نصب پرچم‌ و پارچه‌های مشکی به منظور گرامیداشت ماه محرم و ایجاد فضای معنوی این ماه باید در مساجد، حسینیه‌ها، ادارات و نهادها، معابر عمومی، اصناف و میدان‌های شهری مورد توجه قرار گیرد.

?وی تصریح کرد: نصب پرچم عزاداری امام حسین(ع) عامل وحدت است و همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان نسبت به این امام شهید و یاران باوفایش ابراز ارادت و محبت دارند.