جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۶:۰۰:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۳ ساعت ۱۷:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت

?نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در دیواندره به ریاست سیدطاهرحسینی فرماندار شهرستان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران و روسای ادارات ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره ، حسینی فرماندار شهرستان در این جلسه اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا خدمات و عملکرد دولت سیزدهم را در اولین سال فعالیتش به نحو مطلوب‌تری در سطح جامعه انعکاس دهیم. لذا از همه مدیران و دستگاه‌های شهرستان انتظار داریم با برنامه‌ریزی و دقت بیشتری همه برنامه‌های مدنظر خود را جهت ارائه در هفته دولت آماده کنند.

?حسینی تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، در هفته دولت امسال نیز طبق سنوات گذشته طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در سطح کشور آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی است و این مساله بیانگر تداوم خدمت رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به مردم و شکست دشمن در عرصه‌های گوناگون است.

?وی خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان از مهمترین اولویت‌های استانداری و دولت محترم است و لذا این موضوع باید از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بطور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

?فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان دیواندره تاکید کرد: امسال به همت کمیته‌های ذیل ستاد هفته دولت و با همکاری مدیران دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در کنار پروژه‌های عمرانی در هفته دولت مدنظر شهرستان است.

?حسینی در پایان افزود: تمامی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان همکاری و هماهنگی لازم را با دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت و همچنین کمیته‌های ذیل این ستاد داشته باشند و تا جلسه بعدی لیست کاملی از پروژه‌های قابل افتتاح یا کلنگ‌زنی و سایر برنامه‌های خود را نیز اعلام نمایند.