پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۱:۲۹:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۳۰ ساعت ۱۲:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

 ?دیدار مدیرکل استانداردکردستان با فرماندار دیواندره

✅به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره، ژیلا یزدانی مدیرکل در دیدار با سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره اظهار داشت: آنچه برای ما بعنوان دستگاه نظارتی اهمیت دارد، فعالیت صادقانه ورضایتمندی جامعه ی هدف است.

 

✅ژیلا یزدانی، مدیرکل استاندارد استان کردستان دررابطه با سلامت مردم کوتاه نخواهیم آمد.

✅یزدانی در خاتمه ضمن تشکر از فرماندار دیواندره به جهت تعامل و همکاری با اداره کل استاندارد استان کردستان ، کمک ویاری دیگر دستگاه های شهرستان را در جهت ترویج واشاعه فرهنگ استاندارد و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه، خواستار شد.

✅ضرورت اجرای طرح نظارت بر بازار و کشف کالاهای غیر استاندارد؛ سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره نیز ضمن تشکر و قدردانی از خدمات وتلاش مدیریت و مجموعه استاندارد استان وبخصوص شهرستان دیواندره گفت: زندگی سالم و ایمن شایسته همه انسانها است و استفاده از کالا و خدمات استاندارد نیز حق این مردم لذا این وظیفه بر عهده دستگاهی همچون استاندارد است که تلاش کند این مطالبه به حق مردم برآورده شود

✅فرماندار دیواندره همچنین اجرای طرح نظارت بر بازار و کشف کالاهای غیر استاندارد در راستای صیانت از حقوق شهروندان خصوصا در ایام سخت کرونایی را مهم و هرگونه همکاری و تعامل از سوی فرمانداری در این زمینه را ضروری دانست.

✅در ادامه سیروس کاکی مسوول نمایندگی استاندارد در شهرستان دیواندره به ارائه‌ی گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ پرداخت.