شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۸:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۵ ساعت ۱۲:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

خدمت بی منت پای میز خدمت

آغاز هفته دولت بهانه‌ای شد تا مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیواندره با استقرار میزخدمت و حضور در مسجد جامع و دیدارهای چهره به چهره به بررسی و تا حد امکان حل و فصل مسائل و مشکلات مردم بپردازند.

مسئولان دغدغه‌مندی که ساعاتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع میزبان مردم بعنوان ولی نعمت‌های جامعه بوده و در فضایی معنوی و صمیمی پای درددل مردم نشسته و با شنیدن مسائل و مشکلات آنان تلاش مضاعفی را برای حل آنها بکار گرفتند.

مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی با شنیدن صحبت ها، انتقادات و پیشنهادات ارباب رجوع و پیگیری مسایل و مشکلات آنان جلوه ای از خدمت بی منت را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که مسئولان هم از جنس مردم و از بطن جامعه هستند و مشتاقانه آماده خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم در هر زمان و مکانی هستند.

?برپایی میز خدمت بمناسبت هفته دولت در دیواندره

? با برپایی میز خدمت در مسجدجامع، فرماندار و مدیران شهرستان دیواندره روز جمعه پاسخگوی مردم بودند

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ میز خدمت به عنوان یکی از مولفه‌های راعایت حقوق شهروندی در نظام اداری و برقرار کننده ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان در مسجد جامعه و قبل از نماز جمعه دیواندره توسط کلیه ادارات شهرستان دیواندره انجام شد.

?در این میز خدمت سید طاهر حسینی ؛ فرماندار شهرستان دیواندره و تعدادی از روسای ادارات شهرستان دیواندره شرکت داشتند.

?حسینی فرماندار شهرستان دیواندره قبل از خطبه های نماز جمعه بیان داشت ؛ یکی از دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم از دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی بحث افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات ادارات است و در این زمینه حضور بی‌واسطه مدیران ادارات در بین مردم می‌توانند در این زمینه موثر باشد.

?حسینی با بیان اینکه افزایش میزان رضایت‌مندی مردم و ارباب رجوع از ادارات و حل مشکلات مردم از اولویت‌های ما در شهرستان دیواندره است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی در راستای برگزاری میز خدمت، به دنبال افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از ادارات شهرستان هستیم.

?وی تصریح کرد: حضور مسوولان ادارات شهرستان در نماز جمعه به منظور پاسخگوی به مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف خواهد بود که این روند با جدیت دنبال خواهد شد.

?فرماندار دیواندره خاطرنشان کرد: مدیران جمهوری اسلامی خود را خادم مردم می‌دانند و این روحیه و فرهنگ باید در همه ادارات و ارگان‌ها تسری یابد و در همه حال و صورت خود را پاسخگوی شهروندان بدانیم.