سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۵:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۶ ساعت ۱۲:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

 همزمان با هفته دولت ، مدرسه خیر ساز مسکن مهر شهرستان دیواندره با حضور معاون سیاسی استاندار افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیواندره ، همزمان با هفته دولت ، مدرسه خیر ساز مسکن مهر شهرستان دیواندره با حضور معاون سیاسی استاندار ، امام جمعه ، فرماندر ، معاونین فرمانداری و بخشداران ، سرپرست و عوامل آموزش و پرورش و سایر مدیران و روسای شهرستانی افتتاح شد.

علی زاده سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: فعالیت های عمرانی در آموزش و پرورش بسیار ارزشمند است؛ و حال اگر این فعالیت در سطح در مناطق محروم شهری باشد؛ اهمیت و ارزش آن دو چندان است؛ چون تعلیم و تربیت زمینه ساز رشد همه کشور و فرزندان آن هست؛ آنانی که باید فردای ایران اسلامی را بسازند و ادامه دهنده این راه باشند.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: آثار تعلیم و تربیت همواره ماندگار است؛ چون تعلیم و تربیت زیر بنای جامعه برای توسعه و پیشرفت است؛ و اهمیت این موضوع بارها در قرآن کریم، احادیث و روایت های بزرگان دین به چشم می خورد.

علی زاده در این مراسم با بیان اینکه باید تمام آحاد جامعه بخصوص مسئولین آستین همت را بالا بزنند و نهایت تلاش خود را در راستای ارتقاء جامعه در تمامی ابعاد صرف نمایند اظهار داشت: این فعالیت ها عامل پیشرفت و ترقی جامعه هست و ما هم بر همین اساس سعی کردیم در طول این چهار تمام تلاش خود را در زمینه رفع مشکل فضاهای آموزشی بکار ببندیم.

سرپرست آموزش و پرورش در ادامه از زحمات خیر بومی که با همت بی وقفه جناب آقای محمد سعید مرادی این مدرسه به بهره برداری رسید و این مدرسه شش کلاسه و در دو شیفت پسرانه و دخترانه ابتدایی با ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر برای سال تحصیلی جدید بهره برداری و افتتاح شد.

گفتنی است از خیر بومی تقدیر توسط معاونت سیاسی استانداری به عمل آمد .