جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۲:۱۶:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱۶ ساعت ۱۱:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

?برگزاری پنجمین جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) به ریاست سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره

?پنجمین نشست ستاد اربعین حسینی شهرستان دیواندره به ریاست فرماندار و با حضور حاج ماموستا مرادی امام جمعه و اعضای ستاد برگزار شد.

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره ، این جلسه به منظور بررسی آخرین اقدامات بعمل آمده در خصوص روند تسهیل در تردد زوار و ایجاد امکانات خدمات رسانی و همچنین برنامه های پیش بینی شده و تامین نیازهای ستاد اربعین حسینی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دیواندره برگزار شد.

?در این جلسه حسینی فرماندار شهرستان دیواندره ضمن اشاره به اعتقادات و آموزه های دینی در خصوص محرم و اربعین حسینی (ع) و ظرفیت های عظیم این مراسم جهت تقریب مذاهب اسلامی و کشورهای مسلمان افزود،در حقیقت مراسم اربعین متعلق به همه آحاد جامعه است و می‌‌تواند میعادگاه همه آنهایی باشد که از روی محبت فطری به دنبال ایثار و عدالت‌طلبی‌ هستند.

?وی گفت،باید برای انتقال آموزه های دینی و معرفی دقیق دین مبین اسلام اهتمام شود تا در راستای احیا و عمل به مفاهیم اسلامی قدمی اساسی برداشته شود.

?فرماندار دیواندره در پایان بر آمادگی کلیه دستگاه های خدماتی و امدادرسان از هم اکنون جهت خدمات رسانی شایسته و مناسب به زائرین تأکید ویژه نمود.

?در ادامه جلسه اعضاء ستاد اربعین حسینی(ع) به شرح وظایف و حوزه مسئولیتی خود پرداخته و در پایان به بررسی مسایل و پیگیری موارد مربوطه پرداختند و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردید.