شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۰:۱۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۵ ساعت ۱۰:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

پیام تسلیت فرماندار شهرستان دیواندره درباره حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ

سید طاهر حسینی، فرماندار شهرستان دیواندره در پیامی حملات تروریستی امروز شیراز را محکوم و شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت گفت.

مَن قَتَلَ نَفسًا بِغَیرِ نَفسٍ أَو فَسادٍ فِی الأَرضِ فَکَأَنَّما قَتَلَ النّاسَ جَمیعًا.

سید طاهر حسینی، فرماندار شهرستان دیواندره در پیامی حملات تروریستی امروز شیراز را محکوم و شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

“بسم الله قاصم الجبارین

حادثه تروریستی امروز شیراز و صحن مطهر شاهچراغ که سند محکم دیگری از دشمنی و سبعیت مزدوران و اربابان آنان است که آرامش ملت صلح جو و مسلمان ایران را برنمی‌تابند و با پلیدترین روش‌ها، خیالی باطل برای سست‌ کردن امنیت ملی و میهنی ایران عزیز در سر می‌پرورانند.

دشمنان انقلاب اسلامی و تروریست های بزدل بدانند امروز مردم و مسئولان بیش از هر زمان دیگر دست در دست هم و با وحدت و انسجام پشت سر رهبری و دولت مردمی همچون سالهای حماسه ساز دفاع مقدس در برابر هر گونه تعرض، جانانه خواهند ایستاد و هر نقشه ی شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به خانواده های شهدا همچنین مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران، امیدوارم با حفظ آرامش و وحدت بیشتر به دشمنان ثابت کنیم که آنها نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

سید طاهر حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
??????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh