شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۸:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۱ ساعت ۱۱:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

?برگزاری جلسه برنامه ریزی وهماهنگی رزمایش جهادگران فاطمی مرحله دوم در شهرستان دیواندره

?در راستای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی مرحله دوم ، نشست برنامه ریزی وهماهنگی این رزمایش با حضور فرماندار و جانشین فرمانده سپاه ناحیه دیواندره برگزار گردید.

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ، در این نشست که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دیواندره و با حضور فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان نیرو‌های نظامی و انتظامی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دیواندره در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی رزمایش جهادگران فاطمی مرحله دوم برگزار شد، سرهنگ پاسدار اکرادی جانشین فرمانده سپاه دیواندره با تشریح اهداف و برنامه‌های این رزمایش اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش در سطح شهرستان با حضور جهادگران بسیجی در عرصه‌های خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف با موفقیت اجرا شد.

?وی یاد آوری نمود ، نیاز هست دستگاه‌های اجرایی شهرستان به جهادگران بسیجی در بهتر اجرا شدن کمک‌ها و خدمات یاری رسانند.

?اکرادی با برشمردن برخی عرصه‌های خدمت رسانی در رزمایش پیش رو از دستگاه‌های اجرایی خواست در این راستا کمک به احوال گروه‌های جهادی بسیج باشند.

?سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های جهادگران بسیجی در خدمت رسانی به مردم با تاکید بر همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری هر چه بهتر و هدفمند و اثرگذار این رزمایش بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی با سپاه و بسیج در این امر تاکید کرد.