جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۲۹:۱۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۶ ساعت ۱۰:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره

حسینی فرماندار شهرستان دیواندره : وظیفه ما به عنوان مدیران دولت مردمی_ایران قوی این است که در راستای تنویر افکار عمومی فعالیت های دولت و نظام را به مردم منعکس کنیم.

? جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره به ریاست سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره و با حضور حاج ماموستا مرادی امام جمعه وروسای ادارات شهرستان دیواندره برگزار شد

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان درمیان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ، جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره به ریاست حسینی فرماندار شهرستان دیواندرهو با حضور حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان، مرادی معاون سیاسی اجتماعی  فرماندار و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حسینی فرماندار شهرستان دیواندره : وظیفه ما به عنوان مدیران دولت مردمی_ایران قوی این است که در راستای تنویر افکار عمومی فعالیت های دولت و نظام را به مردم منعکس کنیم.

فرماندار دیواندره بیان کرد: ضرورت دارد روابط عمومی های ادارات فعال شده و با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه‌ها در راستای عمل به مقوله جهاد تبیین پیرو فرمایش مقام معظم رهبری تلاش کنند و حضور مدیران در جمع مردم نیز باید بیش از پیش باشد تا عملکرد و اهم فعالیت های خود را به مردم منعکس کنند چرا که مردم ما فهیم هستند و مسائل و مشکلاتی که صادقانه مطرح شود را درک می کنند.

سید طاهر حسینی : ضمن حضور و سخنرانی مدیران در نماز جمعه باید برنامه میز خدمت متناسب با مشکلات مردم برای پیگیری و رفع مشکلات برگزار شود.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف اقدامات بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم انجام شده، گفت: افزایش ۸ برابری صادرات نفت به چین، آزاد شدن دارایی های ایران در عراق، آزاد شدن ۷۰ درصد از تعهدات ارزی وزارت نفت، بازگشت هزار کارخانه به چرخه تولید، بازگشت ۵۰۰ هزار کارگر و رشد ۴۰ درصدی ترانزیت خارجی، مقابله با کرونا و واردات واکسن، دیپلماسی فعال خارجی و حضور در میدان و بین مردم بودن از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم است.

فرماندار دیواندره با بیان اینکه جاده های شهرستان دیواندره جاده های نامناسبی است،افزود: مدیران شهرستانی باید با مدیران استانی ارتباط بگیرند تا از اعتبارات متمرکز ملی که هر دستگاه استانی در اختیار دارد و همچنین اعتبارات سفر رئیس جمهور میزان اعتبار مناسبی جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان اختصاص داده شود.

فرماندار دیواندره خطاب به مدیران ادارات شهرستان دیواندره بیان کرد: مدیران تا جایی که راه دارد از قوانین به نفع مردم استفاده کنند.