سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۱:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۳ ساعت ۱۳:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیواندره

?جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیواندره در روز پنجشنبه با محوریت پیشگیری و کاهش حوادث و بحران های احتمالی زمستانی به ریاست فرماندار برگزار شد

?فرماندار دیواندره ؛ با توجه به آغاز فصل سرما و بارش های زمستانی احتمال وقوع سیل، بسته شدن مسیرهای کوهستانی، آبگرفتگی معابر و گرفتاری خودرو ها در برف و کولاک دور از انتظار نیست و در حال حاضر نیز راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، پلیس راه و تمامی ارگانهای مرتبط در تمام مدت شبانه روز در حال آماده باش کامل هستند.

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره ؛ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دیواندره با محوریت پیشگیری و کاهش حوادث و بحران های احتمالی زمستانی به ریاست فرماندار برگزار شد.

?فرماندار دیواندره در این جلسه گفت: با توجه به آغاز فصل سرما و بارش های زمستانی احتمال وقوع سیل، بسته شدن مسیرهای کوهستانی، آبگرفتگی معابر و گرفتاری خودرو ها در برف و کولاک دور از انتظار نیست و در حال حاضر نیز راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، پلیس راه و تمامی ارگانهای مرتبط در تمام مدت شبانه روز در حال آماده باش کامل هستند.

?وی افزود: هلال احمر نیز با تجهیز آمبولانس ها، تهیه جیره خشک، تدارک اسکان اضطراری و اتاق آماده عملیات آمادگی خود را برای رویارویی با هرگونه حادثه احتمالی اعلام نموده است.

حسینی با تاکید بر اینکه حضور مدیران در کنار کارکنان و در حین انجام ماموریت باعث افزایش روحیه و جدیت در کار خواهد شد متذکر شد: در صورت بروز هرگونه بحران احتمالی تمامی اعضای ستاد بحران پای کار خواهند بود.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
??????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh