سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۵:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۳ ساعت ۱۰:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار دیواندره به مناسبت روز ثبت احوال

به مناسبت سوم دی ماه روز ثبت احوال، فرماندار دیواندره طی پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره ، سید طاهر حسینی به مناسبت سوم دی ماه روز ثبت احوال با ارسال پیامی این روز را بر همه پاسداران عرصه هویت تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سوم دی ماه، که یادآور نخستین ثبت رسمی و قانونی ولادت و صدور شناسنامه در ایران است را در حالی گرامی می داریم که بیش از یک قرن از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان ثبت احوال در امر ثبت وقایع حیاتی و صدور مدارک هویتی برای مردم ایران زمین گذشته است.
سازمان ثبت احوال به عنوان پاسدار حریم مرزهای تابعیت و هویت مردم بزرگ ایران، پس از سالها فعالیت که در واقع به عنوان اسرارخانه امین حیات و ممات ملت ایران محسوب می گردد؛ سابقه ای درخشان و زرین در کارنامه عملکرد خود دارد.
از همین رو بر خود وظیفه می دانم ضمن گرامیداشت هفته ثبت احوال از تمامی تلاشگران و پاسداران مرزهای هویتی و تابعیتی به ویژه  ثبت احوال شهرستان دیواندره که متعهدانه و خستگی ناپذیر در انجام وظایف سازمانی خویش گام بر می دارند , صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق الهی این پاسداران عرصه هویت را در راستای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف دولت تدبیر و امید از حضرت باریتعالی آرزومندم.
سید طاهر حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره