جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۲۰:۰۱:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ساعت ۱۴:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

 فرماندار شهرستان دیواندره در پیامی ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)، روز زن و تولد حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 فرماندار شهرستان دیواندره در پیامی ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)، روز زن و تولد حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام سید طاهر حسینی به این شرح است:

سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.

امروزه زنان مسلمان با تاسی از سیره حضرت فاطمه(س) در مسیر تعالی گام بر می دارند و در میان یکایک زنان عالم مایه افتخار می شوند.

امید است با پیروی از رهنمودهای مدبرانه مقام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقش موثر زنان را در دفع هجمه های فرهنگی دشمن که هدف آنان تخریب وجهه زنان و خانواده های ایران اسلامی است را شاهد باشیم.

همچنین یادآور طلوع فرزند زهرای اطهر، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) و احیا گر دین خدا در عصر حاضر است.

در بیستم جمادی الثانی مولودی در ایران دیده به جهان گشود كه بعدها با قیام الهی خویش سرنوشت ایران و جهان اسلام را دگرگون ساخت و انقلابی را پدید آورد كه در برابر بزرگترین قدرتهای جهان ایستاد و از استقلال كشور، مجد و عظمت جهان اسلام دفاع خواهد كرد.

اینجانب ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)، روز زن و تولد حضرت امام خمینی(ره)، از خداوند منان حفظ وحدت مسلمانان جهان و سعادت و اعتلای جامعه ایران اسلامی را خواستارم.

سید طاهر حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
??????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh