جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۱:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ساعت ۱۴:۴۹
لینک کوتاه مطلب:

‍?جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان دیواندره

? جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان دیواندره  به ریاست حسینی  فرماندار شهرستان دیواندره با موضوع مدیریت مصرف گاز مورد نیاز صنایع و خانوار برگزار گردید .

? جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان دیواندره  به ریاست حسینی  فرماندار شهرستان دیواندره با موضوع مدیریت مصرف گاز مورد نیاز صنایع و خانوار برگزار گردید .

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره  جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان به ریاست حسینی فرماندار و با حضور دیگر اعضاء با موضوع مدیریت مصرف گاز مورد نیاز صنایع و خانوار برگزار گردید .

?مدیریت مصرف گاز خانگی با توجه به برودت شدید هوا طی چند روز آینده جهت جلوگیری از بروز شرایط بحرانی ناشی از افزایش مصرف و قطعی گسترده از مهمترین مبحث مورد بحث جلسه بود .

?در این جلسه بر اطلاع رسانی عمومی برای انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین لوازم گرمایشی جایگزین برای شرایط بحرانی و اضطراری تاکید گردید .مهندس هیبت الله فداکار رئیس اداره گاز شهرستان با اشاره به رعایت الگوی مصرف گاز توسط مردم خاطر نشان نمودند عدم رعایت الگوی مصرف، علاوه بر تحمیل هزینه بیشتر برخانوارها باعث قطعی گاز در شرایط اضطرار خواهد شد .

?فرماندار شهرستان دیواندره با تاکید بر اطلاع رسانی با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی،  همکاری عموم مردم را برای کاهش مصرف و رعایت الگوی مصرف در ادارات را ضروری دانستند.

? تاکید بر تهیه سوخت جایگزین ، نصب مشعل های دو گانه سوز و رعایت دمای مورد نیاز برای مصرف ادارات و اماکن عمومی نیز از موارد مطرح شده در این جلسه بود

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
??????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh