شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۳:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۱۲:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

?پیام فرماندار دیواندره به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره در پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت:

پیام فرماندار دیواندره به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری دیواندره؛ متن پیام حسینی فرماندار شهرستان دیواندره بدین شرح است:

انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری بزرگمرد تاریخ، حضرت امام خمینی(ره) بنیان های ظلم و ستم را در هم شکست و امروز در آستان جهلمین سالگرد این پیروزی عزت، اقتدار و پیشرفت های علمی و فنی ایران اسلامی به الگویی کارآمد برای سایر کشور ها تبدیل شده است.

ملت ایران در دهه مبارک فجر حماسه ای عظیم و تاثیرگذار را خلق کردند که با روحیه استقلال طلبی و استکبار ستیزی موفقیت ها و دستاوردهای متعددی در عرصه های مختلف داشته است. یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی محرومیت زدایی بوده است که با وجود تحریم های ظالمانه شاهد خدمات و اقدامات متعددی در توسعه زیرساخت ها و اقتصاد کشور بویژه مناطق روستایی هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، این ایام خجسته و فرخنده را به همه ملت ایران اسلامی بویژه مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان دیواندره تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت صادقانه به هم میهنان عزیز را خواستارم.

سید طاهر حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره