پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۴۱:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ساعت ۱۰:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

? دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دیواندره برگزار شد

?امروز یکشنبه مورخه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دیواندره با ریاست سید طاهر حسینی فرماندار و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران، جمعی از مسئولین شهرستان ،  در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره بعدظهر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دیواندره اظهار کرد: کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر با تعیین اعضا و با حضور رؤسای دستگاه‌ها کار خود را به صورت جدی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ لازم است که کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر با جدیت فعال باشند و رؤسای دستگاه‌ها اقدامات کمیته‌ها را شخصاً پیگیری کنند.

حسینی افزود: شهرستان دیواندره ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه گردشگری دارد و به منظور استفاده از ظرفیت‌های شهرستان، شهرداران، بخشداران، دهیاران و مسئولین تمامی دستگاه‌ها پای کار باشند تا میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشیم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان همچنین با اشاره به سایر اقدامات لازم گفت: ساماندهی ورودی شهرها، معابر و پارک‌ها از جمله مواردی است که برای استقبال از مسافران در تعطیلات نوروزی باید آماده شوند.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh