شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۳:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ساعت ۱۵:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک عید فرماندار شهرستان دیواندره به مناسبت عید نوروز

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ واپسین روزهای سال در حالی سپری میشود که آغازین روزهای سال جدید مصادف با حلول ماه مبارک رمضان ، ماه صیام ، قیام،رحمت ، غفران و بهار قرآن است .

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
واپسین روزهای سال در حالی سپری میشود که آغازین روزهای سال جدید مصادف با حلول ماه مبارک رمضان ، ماه صیام ، قیام،رحمت ، غفران و بهار قرآن است .
اینجانب بعنوان خادم مردم نجیب شهرستان دیواندره ، «مهد دیوان سالاران» و مرکز تمدنی ۵۰۰۰ساله « غار کرفتو »و دشت های‌ سرسبز و شعف‌ برانگیز« سارال‌‌ »و قله‌های سربه فلک کشیده «چهل چشمه »، «سلطان» ، «هوازو‌ »و « زرآوا‌ » آغاز بهار طبیعت و بهارقران و ماه فروردین و رمضان را محضر خوبان گرامی تبریک و تهنیت و شاد باش عرض می نمایم.
ای گرداننده ماه و شمس و فلک حال ما را بهترین حال و طاعات‌ ،عبادات ما را مقبول درگاهت‌‌ و سال جدید را سال آرامش ، آسایش ، رشد و بالندگی مادی و معنوی و توسعه و عمران شهرستان و توفیق خدمت بی منت به بهترین بندگانت قرار بده .
سالی که گذشت مملو از الام و حوادث ناگوار و مصائب فراوان بود رخدادهای نیمه دوم سال در شهرستان همانند سایر نقاط استان باعث ناامیدی ، آشوب و خسارت های مادی و معنوی گردید و فرصت های کاری و تلاش مضاعف را از مسئولین سلب کرد و آشفتگی فکری و رکود بازار را به همراه داشت .
این سال با همه‌ی فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید . امید است سال ۱۴۰۲سالی پر از خیر و برکت ، سلامتی و عافیت ، صفا و صمیمیت ، آرامش و الفت ، مهربانی و گذشت و خیر کثیر دین و دنیا برای مردم شهرستان دیواندره ، همه ی مردم کردستان سربلند باشد  .
خداوندا بحق محمد (ص) وال محمد (ع) سال جدید سالی سرشار از گشایش در همه‌ی امور برای مردم متدین ، ارزشی و انقلابی ایران اسلامی باشد.
العاقبة لاهل التقوی و الیقین
ارادتمند و مخلص همگان سید طاهر حسینی
فرماندار شهرستان دیواندره