شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۰۷:۲۷:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۲۰ ساعت ۱۶:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

?جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان دیواندره

?جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان دیواندره با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین نظامی و انتظامی، بخشداران و رؤسای ادارات اجرایی شهرستان دیواندره برگزار شد.

?در این جلسه برنامه ریزی های نهایی برای اجرای هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در شهرستان دیواندره بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

حاج ماموستا مرادی امام جمعه دیواندره در این جلسه اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین و نه گفتن به استکبار جهانی و صهیونیسم نشانه ای از نبوغ و آینده نگری حضرت امام (ره) بود.

وی گفت : روز قدس همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند، روز حیات مجدد اسلام است، زیرا که در مقابل دشمن اصلی اسلام ، مسلمانان و مردم آزاده جهان بپا می خیزند.

امام جمعه دیواندره افزود : این راهپیمایی روز حمایت از مظلومین جهان است و از تمامی دستگاهها انتظار داریم با اطلاع رسانی دقیق و ساماندهی در این راستا، حضور پرشور مردم را همچون سالهای گذشته فراهم نمایند.

در ادامه سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره در این جلسه اظهار داشت:مقاومت در دنیای امروزی فراگیر شده و به عنوان الگویی نشأت گرفته از دفاع مقدس برای سایر ملّت‌های اسلامی نهادینه شده است، قدس، مسئله اول جامعه اسلامی بوده و فرهنگ مقاومت امروزه به برکت خون سردار شهید سلیمانی، روزهای اوج خود را می‌گذراند. وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری افزود: امسال مردم انقلابی ایران از جمله خطه مبارک راهپیمایی با شکوهی در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار خواهند کرد، ادارات به فراخور وظیفه همت ورزند و رسالت خود را در قبال نسل جوان و نوجوان برای آشنایی بیشتر با آموزه‌های دینی و انقلابی انجام دهند.