شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۵:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۲۸ ساعت ۱۱:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به مدیریت بحران

برگزاری جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به مدیریت بحران شهرستان دیواندره به ریاست سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره و با حضور اعضای ستاد بحران در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

?‍ عصر امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱/۲۲

?برگزاری جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به مدیریت بحران شهرستان دیواندره به ریاست سید طاهر حسینی فرماندار دیواندره و با حضور اعضای ستاد بحران در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

?این جلسه اضطراری در راستای هشدار هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی و احتمال وقوع سیلاب و پیشگیری از خطرات احتمالی تشکیل شد.

?حسینی در این جلسه بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران های احتمالی  تاکید کرد و افزود تمامی ادارات سطح شهرستان آمادگی لازم با احتمال وقوع حوادث را در زمینه مربوطه داشته و تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

?وی از شهروندان محترم درخواست نمود رعایت نکات ایمنی را در دستور کار قرار دهند و از تردد در حاشیه سدها،مجاورت رودخانه ها و آبراهه اصلی و فرعی جدأ خودداری نمایند.

? حسینی در ادامه از اعضای ستادپیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان  خواست بابررسی کارشناسی وفنی نقاط حادثه خیز و  آسیب پذیر را شناسایی و قبل از وقوع حوادث احتمالی اقدامات عملی خود را انجام دهند

? هموطن گرامی با توجه به پیش بینی وقوع بارش های رگباری تا روز جمعه ۲۵ فروردین ماه، ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای صادره، از حضور و قرار گرفتن در حریم رودخانه ها و نقاط حادثه خیز و کوهستانی خودداری نمایید.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh