شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۹:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۲۸ ساعت ۱۱:۳۸
لینک کوتاه مطلب:

پیام تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان دیواندره

پیام تقدیر و تشکر فرماندار شهرستان دیواندره از حضور پر شور مردم فهیم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

فرماندار شهرستان دیواندره از مردم این شهرستان به دلیل حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد…

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به یقین راهپیمایی روز قدس، یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) و تجلی دوراندیشی آن امام همام  نسبت به مستضعفین و ملت مظلوم فلسطین می باشد.

شما مردم  فهیم شهرستان دیواندره این بار نیز با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و با حضور حماسی، پرشکوه و عظیم خود در همایش بزرگ خروش ملت در راهپیمایی روز قدس در سال ۱۴۰۲ ، حمایت همه جانبه خود را از مستضعفین و مردم مظلوم فلسطین به ویژه دفاع از مردم بی دفاع و مظلوم غزه اعلام نمودید.

راهپیمایی روز قدس نماد و نشانگر انسجام و وحدت مسلمانان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی است که حضور یکپارچه مردم شریف شهرستان دیواندره به همراه  ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان، نمادی از وحدت امت واحده برای مبارزه با مستکبران بود و همین وحدت و انسجام موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود .

لذا از شما مردم همیشه در صحنه، خانواده های محترم شهداء، جانبازان ، ایثارگران ، علما،روحانیون ، بسیجیان ، معلمان ، کسبه ، اصناف و همه ی اقشار که با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس که میثاق با امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و ملت مظلوم فلسطین بود مشارکت و شرکت کردید ؛ تقدیر، تشکر و سپاسگزاری می نمایم .

 

سید طاهر حسینی

فرماندار شهرستان دیواندره

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh