شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۳:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۲۸ ساعت ۱۱:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

? جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی مسکن در دیواندره

? جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح اقدام ملی مسکن در دیواندره با حضور فرماندار و رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان

?فرماندار شهرستان دیواندره ؛ نیاز اساسی دیواندره به پروژه ملی مسکن با توجه به رشد جمعیتی این شهر/ رفع چالشهای کمبود مسکن در دیواندره با اجرای بموقع طرح ملی مسکن/ ایجاد زیرساخت‌های تولید مسکن در شهرستان تسریع شود.

?به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در حوزه طرح اقدام ملی مسکن دیواندره، جلسه ای با حضور فرماندار ، رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان ،در محل اداره مسکن وشهرسازی شهرستان دیواندره برگزار گردید.

?فرماندار شهرستان دیواندره در این جلسه با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در خصوص تامین مسکن مردم افزود: طرح ملی مسکن در شهرستان دیواندره باید به صورت جدی از طرف همه مسئولین پیگیری و دنبال شود.

?فرماندار با تاکید بر وجود ظرفیت های بالقوه شهر دیواندره و افزایش رشد جمعیتی خاطر نشان کرد: کمبود مسکن و افزایش سرسام آور کرایه خانه امروزه در شهر دیواندره به یک مشکل و دغدغه ی اصلی مردم تبدیل شده است و اجرای طرح ملی مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند در دیواندره با سایر شهرها فاصله زیادی دارد که نیاز است در این خصوص کار بیشتری انجام پذیرد.

?حسینی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی مسکن گفت: طرح‌ ایجاد مسکن می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتا افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.

?به گفته رئیس اداره مسکن و شهرسازی اهمیت و ضرورت تامین زمین در قانون نهضت ملی مسکن، استقبال خوب مردم دیواندره در ثبت نام این طرح، اولویت بندی و استفاده از ظرفیت های داخلی بافت شهری، تغییر کاربری فضاهای خدماتی و الحاق به محدوده زمین های مناسب اطراف شهری آیتم های مهمی در جهت تسریع در به سرانجام رسیدن این طرح در دیواندره میباشد.
همچنین در این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص مراحل آغاز عملیات اجرایی طرح ملی ساخت مسکن، نحوه واگذاری زمین و انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم ادارات متولی و خدمات رسان مورد پایش و بررسی مسئولین قرار گرفت.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

? @Paiam_divandareh