شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۱۳:۵۵:۲۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۲۷ ساعت ۱۶:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست مرادی معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی فرمانداری و با حضور اعضاء کارگروه در سالن اجتماعای فرمانداری برگزار گردید .

معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی فرماندار ی شهرستان دیواندره در جلسه مبارزه با مواد مخدر سه عامل پیشگیری ، درمان و مبارزه را مباحث مهم در بحث مواد مخدر برشمرد .

مرادی با تاکید بر این سه موضوع گفت: هر قدمی که در جهت تحقق این سه مبحث برداریم یک قدم به نجات جامعه کمک میکنیم.

وی افزود : تمامی مدیران دستندرکار در موضوع مبارزه با مواد مخدر ابتدا باید احساس مسئولیت داشته و جلسات کمیته ها را مرتب و منظم برگزار و مصوبات را بصورت جدی پیگیری و اجرا نموده و در جلسات ماهیانه کمیته مبارزه با مواد مخدر گزارش اقدامات انجام شده در این جلسه را مطرح نمایند .

معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار با اشاره به اینکه پیشگیری و آموزش حائز اهمیت بوده گفت: باید در گروه ها و اقشار مختلف و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی آموزش‌ها ارائه و احساس خطر برای خاطیان ایجاد کنیم .

مرادی با تاکید بر حمایت از افرادی که تصمیم به ترک مواد مخدر دارند، ادامه داد : لازم است در بحث هزینه ها در شهر و روستا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کمک نموده تا کسی معطل هزینه‌های درمان ترک اعتیاد نماند .

وی تاکید کرد : طرح مبارزه با مواد مخدر توسط نیروی انتظامی بصورت جدی پیگیری ، با عوامل این کار برخورد تا جو نا امنی برای افراد توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر در سطح شهرستان ایجاد شود .

در ادامه کلیه حاضرین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته به بیان نقطه نظرات خود مبنی بر مبارزه و پیشگیری با این معضل اجتماعی پرداختند .

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
? @Paiam_divandareh