شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۲:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۲۷ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

جلسه کارگروه تخصصی ازدواج

?معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیواندره ؛ فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار نهادینه شود

?معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیواندره بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار در جامعه تاکید کرد.

?حیدر مرادی در جلسه کارگروه تخصصی ازدواج که با حضور مسئولین و کارشناسان دستگاه‎های اجرایی مرتبط در حوزه ازدواج برگزار شد، اظهار کرد: این کارگروه برای برنامه‎ریزی و برگزاری هر چه بهتر برنامه‎های هفته ازدواج در شهرستان برگزار شده است.

?وی از ازدواج به عنوان مهم‌ترین و اساسی‎ترین تصمیم سرنوشت‎ساز زندگی یاد کرد و افزود: باید تلاش کرد که مسائل و مشکلات موجود در حوزه ازدواج بررسی و مرتفع شود.

?معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیواندره تاکید کرد ؛ برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی موجود در امر ازدواج لازم است فرهنگ‎سازی گسترده و موج‎آفرینی فراگیری در راستای فرهنگ صحیح، الگوی ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار در جامعه انجام گیرد.

?مرادی بیان داشت: در راستای تحکیم بنیان خانواده بحث دوره‎های آموزشی، مهارت‎های زندگی و آموزش قبل از ازدواج ضروری است.

?وی از مسئولان و اعضاء کارگروه خواست نسبت به برگزاری دوره‎های آموزشی ازدواج «قبل، حین و بعد از ازدواج» برای جامعه هدف مورد نظر و تحت حمایت خود اهتمام کنند.

?معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیواندره ؛ با اشاره به اینکه اسلام نسبت به ازدواج تاکید ویژه‎ای دارد، گفت: اسلام، ازدواج را کمال دین و ترک آن را نقصان می‎داند، پیامبر اکرم (ص) نیز در اهمیت این پیوند آسمانی می‎فرمایند «فرد با ازدواج نیمی از دین و ایمان خویش را در برابر آفات حفظ می‎کند».

?مرادی با بیان اینکه ازدواج مانع فساد در جامعه می‎شود، گفت: امنیت، آسایش، حفظ عفت و پاکدامنی، سلامت جسمی و روحی از مهم‌ترین آثار ازدواج است.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
? @Paiam_divandareh