پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۰۶:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۵/۲ ساعت ۱۶:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

?برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دیواندره

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دیواندره به ریاست سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان و با حضور اكبر محمدي سرپرست سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كردستان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو کمیته در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

?فرماندار شهرستان دیواندره دراین جلسه اظهار داشت: کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان است و تمامی مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی می باشد.

?فرماندار شهرستان دیواندره اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف انجام دهند.

?محمدي سرپرست سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كردستان در كميته برنامه ريزي شهرستان دیواندره بيان داشت: با توجه به مزيت هاي نسبي شهرستان دیواندره از جمله کشاورزی ، دامداری ، باغداری ، گردشگري و …. هدايت اعتبارات عمراني شهرستان به سوي ايجاد زيرساخت هاي لازم براي توسعه اين مزيت هاي نسبي مي تواند گامي مهم در راستاي دستيابي به توسعه پايدار سروآباد در سالجاري باشد .

?وي افزود: اين حق فرمانداران است كه در جريان اعتبارات اختصاص يافته باشند و براساس آن براي اجراي پروژه‌هاي اولويت‌دار خود برنامه‌ريزي داشته باشند.

?محمدي خاطرنشان كرد: بايد اعتبارات هر شهرستان در همان شهرستان هزينه شود و خوشبختانه به واسطه اطلاع دقيق فرمانداران از ميزان تخصيص‌ها، ۱۰۰ درصد اعتبارات در محل خود هزينه شده است

?سرپرست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان از رشد ۴۶ درصدي اعتبارات استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : در مجموع از نظر درصد رشد اعتبارات سالجاري ، استان در رتبه ۱۴ كشوري قرار گرفته است كه نسبت به سال گذشته ۱۰ رتبه ارتقاء پيدا كرده است و اميدواريم با تخصيص هاي مناسب در سالجاري شاهد تحول در تكميل پروژه هاي نيمه تمام در سطح استان باشيم.

?وی با اشاره به سياست ها و اولويت هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان در سالجاري بيان داشت: در سالجاري اين سازمان همسو با سياست هاي نماينده عالي دولت در استان و با تاكيد به اولويت بندي پروژه هاي نيمه تمام استان سعي دارد نسبت به اتمام پروژه هاي مهم و تاثير گذار در زمينه توسعه استان و همچنين پروژه هاي با پيشرفت فيزيكي بالاي ۷۰ درصد به صورت جدي اهتمام ورزد.

?ایشان با اشاره به نامگذاري سالجاري با عنوان ” رشد توليد ، مهار تورم ” از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: برنامه ريزي در راستاي تحقق شعار سال الزام و نياز ضروري است و بايد با تمام توان در راستاي تحقق منويات معظم له گام برداريم .

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh