پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۰:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۵/۱۷ ساعت ۱۵:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار دیواندره به مناسبت روز خبرنگار

فرماندار دیواندره فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ سید طاهر حسینی با ارسال پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران پرتلاش و متعهد تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
و هو الحکیم الخبیر
رسانه متعهد و اندیشه بلند فعالین پرتلاش این عرصه یکی از ارکان رشد و توسعه همه جانبه جامعه است؛ بخصوص در دنیای امروز که دشمنان آزادی و ملل آزاده با زیر پا گذاشتن موازین شناخته شده بین‌المللی و معیارهای اخلاقی، سعی بر تحریف واقعیات و زمینه‌سازی برای دستیابی به اهداف استعماری خود دارند.

در جهانی که عمر خبر از چند دقیقه تجاوز نمی کند، اصحاب رسانه پیشقراولان مبارزه با جنگ نرم دشمن و واسطه انتقال دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به مردم می باشند. آنانی که برغم داشتن حرفه ای سخت و پر استرس، جهانی فکر می کنند و لذت خبررسانی مسئولانه و به موقع را به تمام مشکلات ترجیح می دهند.

آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب، زیربنای یک جامعه آگاه است و خبرنگاران با پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند که نتیجه آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظیفه از سوی مسئولین است که محصول آن بهبود شرایط فرهنگی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه است.

عزم جدی اصحاب رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری در پیشبرد اهداف و تبیین دستاوردهای ایران اسلامی را ارج نهاده و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهداء حوزه خبر خصوصا شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی فعالین حوزه خبر تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون تلاشگران عرصه بیان حقیقت و تصویرگران امین واقعیات را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh