پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۲:۱۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۵/۱۹ ساعت ۱۵:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

?نشست فرماندار با خبرنگاران و اصحاب رسانه

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره ، حسینی فرماندار شهرستان دیواندره  به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دیدار کرد.

?وی در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: هدف از روز خبرنگار گرامیداشت و ارج نهادن به خدمات این قشر است که در طول سال نسبت به تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم و بیان مسائل و مشکلات موجود انجام وظیفه می کنند.

?سید طاهر حسینی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در فضای آرام و بدون تنش امکان پذیر است تصریح کرد: خوشبختانه امروز با همدلی تمامی مسئولین و فعالیت اصحاب رسانه، فضای آرامی در شهرستان حاکم و شرایط مناسبی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد.

?فرماندار با اشاره به انتخابات پیش رو در پایان امسال اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ها و حضور مردم در پای صندوق های رأی دو مدرک و سند محکم مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امسال نیز با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و به کوری چشم دشمنان شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی خواهیم بود.

?ایشان  با بیان اینکه بی طرفی و اجرای دقیق قانون انتخابات باعث جلب اعتماد مردم و مشارکت حداکثری خواهد بود افزود: اصلی ترین هدف مسئولان اجرایی انتخابات، برگزاری انتخابات سالم و قانونی و همچنین حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی است و اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز می توانند در این خصوص نقش موثری ایفا کند.

?در ادامه محمد ترابیان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار در این جلسه با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق موضوعات مختلف گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی اصحاب رسانه و خبرنگاران مطالبه‌گری است و باید زمینه‌های آن در شهرستان فراهم شود که مصالبه‌گری از راه صحیح توسط رسانه‌ها انجام گیرد.

وی افزود: رسانه‌ها چشم و گوش مسئولان هستند و در واقع به مسئولان قدرت تحلیل می‌دهند؛ به همین خاطر ضروری است که مسئولان نیز ضمن درک اهمیت مقوله رسانه، در راستای جلوگیری از سیاه‌نمایی دشمنان، نسبت به اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود در رسانه‌ها اهتمام داشته باشند.

در ادامه جلسه اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان مسائل و دغدغه‌های خود در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای شهرستان را بیان کردند.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh