پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۱۲:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۲۹ ساعت ۱۷:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

?آغاز مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز شهرستان دیواندره

?آغاز مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز شهرستان دیواندره

?به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در تالار فردوسی با حضور سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعضاء شورای اداری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقاومت برگزار شد.

?صفی زاده، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت بیان کرد؛ شعار هفته دفاع مقدس امسال « مامتحدیم » انتخاب شده ست. ما باید هفته دفاع مقدس را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری جشن بگیریم. برنامه‌های متعددی در سراسر کشور در این راستا در نظر گرفته شده است. اکنون باید به مردم امید داد. اگر کسی مردم را ناامید کند دشمن مردم است. آینده کشورمان درخشان است.

?فرمانده سپاه شهرستان با بیان اینکه یاد و خاطرات دوران طلایی دفاع مقدس یک رسالت است، گفت:دفاع مقدس امروز یک برگه طلایی برای نظام جمهوری اسلامی و برای نسل‌های گذشته، حال و آینده است که باید حفظ و انتقال داده بشود.

?در ادامه حاج ماموستا مرادی، امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد؛ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس از لحاظ توان نظامی، نیروی انسانی، رسانه و … ضعف داشت این در حالی بود که در مقابل کشور ما دشمنانی بهره‌مند از توان نظامی بالا، نیروی انسانی، رسانه قوی، پشتوانه مالی، دیپلماسی بین‌المللی قوی برخوردار بودند؛ اما با وجود این برتری در برابر ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خوردند و رزمندگان ما پیروز این نبرد سخت بودند.

?مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در دیواندره همزمان با سراسر کشور در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار و در آن جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس تجلیل شدند.

???? کانال پیام دیواندره ????
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره

?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh