پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۱۵:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۳۰ ساعت ۱۰:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

همزمان با سایر غنچه های ایران اسلامی :

۱۳۰۰ نو آموز در شهرستان دیواندره راهی مراکز پیش دبستانی شدند.

به گزارش روابط عمومیفرمانداری شهرستان دیواندره ، همزمان با سایر غنچه های ایران اسلامی ، ۱۳۰۰ نو آموز در شهرستان دیواندره راهی مراکز پیش دبستانی شدند.

حسینی مدیر آموزش و پرورش دیواندره با اشاره به اهمیت توجه به مراکز پیش دبستانی اظهار داشت : نهادینه شدن فهالیت های آموزشی و پرورشی باید در دوران پیش دبستانی آغاز گردد پرا که کودکان در این سن آماده پذیرش هر نوع آموزش جهت قرار گرفتن در مسیر صحیح می باشند .

وی در ادامه بیان نمود : از اولیا نیز توقع این را داریم که بیش از گذشته به نوآموزان فعالیت ها و آموزش های آنان حساسیت داشته باشند و پیش دبستانی را جدی بگیرند و در روند تعلیم و اربیت با مسئولین مراکز و مدارس تعامل سازنده ای داشته باشند .

حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره گفت : امروز همزمان با سراسر کشور در جشن غنچه های بیش از ۱۳۰۰هزار نو آموز پیش دبستانی روانه کلاسها شدند. مربیان فعالیتهای تربیتی و آموزشی مورد نیاز نوآموزان را با توجه به اهداف وسیاستهای کودکستانها تهیه وتدریس نمایند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:وی با اشاره به اهمیت توجه به مراکز پیش‌دبستانی اظهار داشت: نهادینه شدن فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باید از دوران پیش‌دبستانی آغاز شود چرا که کودک در این سن آماده پذیرش هر نوع آموزش جهت قرار گرفتن در مسیر صحیح را دارد.