پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۰۱:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۱ ساعت ۱۰:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

?پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره به مناسبت هفته دفاع مقدس

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، سیدجواد حسینی در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

?هفته دفاع مقدس، يادآور رشادت ها و جانفشاني هاي ملت رشيد و پرآوازه اي است كه در طول هشت سال نبرد نابرابر در مقابل مستكبران و زورگويان جهان سرافرازانه و با عزت ايستادگي و مقاومت كرده و خالق حماسه اي جاودان و ماندگار بر صفحه تاريخ شدند..

?بي‌شک هشت سال دفاع مقدس ميراث تمام نشدني و ماندگار و گنجينه پر گوهري براي بهره‌گيري و بهره‌مندي همه نسل ها و جلوه گاه آيين قدسي براي خدا زيستن و براي خدا جان سپردن بوده و خواهدبود.

?آنچه دفاع مقدس ما را، از ساير جنگ هاي طول تاريخ متمايز مي كند، شور عشق و ايماني است كه دل هاي مجاهدان و رزمندگان ما را شعله ور مي كرد، قدم هايي كه در راه خدا و براي رضاي او با دشمنان انقلاب و اسلام در عرصه جهاد به حركت درآمدند و اينک در استمرار اين مجاهدت ها، به نداي مراد و ولي امر خود حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) لبيک گفته و به مقابله با جنگ نرم استکبار جهاني که هويت، ارزش و دين اين ملت را نشانه گرفته است، برخاسته اند.

?آغاز ماه مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار دانش‌آموختگان مکتب آزادگی است که با همت بلند و نثار جان خویش امروز زمینه رشد و تعالی فرزندان این مرز و بوم را فراهم نمودند.

? اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ فرارسیدن هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید را به مردم آگاه و فهیم شهرستان دیواندره و تمامی جویندگان علم و فضیلت تبریک گفته و از خداوند متعال، توفیق تداوم پیروی از راه شهیدان را در مسیر سربلندی ایران اسلامی مسئلت دارم

سید جواد حسینی
سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره

???? کانال پیام دیواندره ????
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh