شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۲۱:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۸/۲۸ ساعت ۲۱:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان دیواندره با صدور پيامي هفته بسيج را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره ؛سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام فرماندار به شرح زیر می باشد:
باسمه تعالی
اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، کُمیت این انقلاب و این نظام و همه حرکت های سازنده این کشور لنگ است. مقام معظم رهبری (مدظله)
پنجم آذرماه سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج است. نهادی برساخته از متن جامعه است که با درایت و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بر مبنای اصول و باورهای دینی و اعتقادی مردم، رهیده از چنگال نظام منحوس سلطه و طاغوت زمان شکل گرفت. مجموعه ای مخلص و محسن که با اتکا به نیروهای ارزشی، جهادی و با انگیزه توانست تاثیرات عدیده وافر و بسزایی در راه صیانت و حراست از دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی ایفا و به منصه ظهور برساند. بی تردید نهاد تناور بسیج به عنوان نیروی معتقد، مجاهد، ولایی، هوشمند و متعهد از آغاز شکل گیری تا به امروز به عنوان بازوی قدرتمند نظام در تمامی عرصه ها ازجمله حوزه دفاعی، علمی و پژوهشی، سازندگی، فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و درمانی و … و به ویژه در عرصه های خطیر همچون بحران ها و وقایع چالش آفرین برای مردم خوش درخشیده و حضوری پرشور، خالصانه و خدمتگزار داشته است. بسیجی با مشق ایثار، جهاد و شهادت رویکردی مؤثر و سازنده در تحقق توفیقات مستمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا نموده و درگام دوم انقلاب با پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) و بهره مندی از اخلاص ذاتی، به معنای واقعی کلمه خود را وقف خدمت به مردم و کشور نموده تا از این رهگذر در راه خودکفایی روزافزون کشور به شکلی مستمر و پویا جهادگونه سر از پا نشناسد.
در چهل و چهارمین سالگرد تأسیس این شجره طیبه ضمن نثار درود خالصانه و خاضعانه خویش به ارواح طیبه شهدا و امام شهداء (ره)، فرا رسیدن هفته بسیج، این لشکر مخلص خدا، را به همه مردم شهرستان شهید پرور دیواندره به ویژه بسیجیان دلاور و ولایتمدار تبریک و تهنیت عرض نموده و اقتدار، عزت و عظمت روزافزون اسلام و مسلمین و همه دلسوزان مخلص را در پرتو توجهات خاص حضرت صاحب الامر (عج) و تدابیر داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
سیدجواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره