شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۱۵:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱۶ ساعت ۰۰:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

?پیام تبریک فرماندار دیواندره به مناسبت روز دانشجو

سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، با صدور پیامی ۱۶ آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

?به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری دیواندره؛ متن پیام فرماندار بدین شرح است:

▫️۱۶ آذر، روز دانشجو، روز مبارزه علم با استکبار و سر دادن فریاد عدالتخواهی و ندای حق طلبی دانشجویانی است که فداکاری، رشادت و حریت آنان در برای همیشه تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت خواهد ماند.
▫️دانشجو نیروی انسانی جوانی است که مهم ترین سرمایه و زیرساخت پیشرفت و توسعه کشور محسوب می شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی): ” این عنصری که در این کارگاه عظیم با همت و تلاش خود و با هدایت و کمک استادان ارزش افزوده و فوق العاده ای پیدا می کند دانشجوست”.
▫️در شرایط کنونی علیرغم محدودیت هایی که از خارج بر ما تحمیل شده، فضای علمی دانشگاه ها برای پرورش استعدادهای نهفته در نسل جوانان و پرانگیزه ما بیش از هر زمان دیگری مساعد و حل مشکلات و عبور از موانع پیش رو با مدد خرد، دانش و توانمندی های اساتید، دانشجویان و دانشگاه ها امکان پذیر است.
▫️از دانشجویان عزیز انتظار می رود در فضای دانشگاه استعداد های خود را دریابند و در عرصه اخلاق، علم و فعالیت ¬های فوق برنامه همواره کوشا باشند. امید است همه با هم در چند سال آینده تلاش خواهیم کرد دانشگاه های شهرستان دیواندره را با عزت به سمت دانشگاهی کارآفرین که توانایی حل مشکلات جامعه را داشته باشد حرکت دهیم.
▫️اینجانب ۱۶ آذرماه روز دانشجو را به تمامی دانشجویان عزیز بویژه رهپویان علم و دانش شهرستان دیواندره تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همگی را با قلبی سرشار از نور ایمان و معرفت و ذهنی منقش به اندیشه و آگاهی از خداوند متعال خواستارم.

سید جواد حسینی
سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh