شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۳:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱۸ ساعت ۱۶:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

فراخوان خاطرات دفاع مقدس در قالب جشنواره «افتخار من» در کردستان اعلام شد

ردستان - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از اعلام فراخوان سومین جشنواره «افتخار من» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش های فیلم کوتاه، عکس نوشته و خاطره‌گویی برگزار می‌شود.

سرهنگ علی کلوندی، در سنندج اظهار کرد: سومین جشنواره «افتخار من» با هدف بیان خاطرات و شناخت خانواده‌ها از ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرمودند «نسل کنونی باید از واقعیت و حقایق دوران دفاع مقدس آگاه شود»؛ اضافه کرد: تلاش می‌کنیم آثار این جشنواره را در قالب کتاب جمع‌آوری و برای نسل کنونی و آینده ماندگار کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به فرایند شرکت در این جشنواره گفت: همسران، فرزندان، نوادگان و بستگان و خانواده‌های یادگاران دفاع مقدس در استان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، فایل صوتی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، عکس نوشته و خاطره به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سرهنگ کلوندی، یکی از رسالت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را اعتلای آرمان های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: نهضت خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از رسالت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که این جشنواره ظرفیتی برای این مهم است.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره ملی «افتخار من» از سوی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود، یادآوری کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از ۲۰ آبان لغایت ۳۰ آذرماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در بلوار کردستان، خیابان ناصر خسرود، اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ارسال کنند.

✅بستگان و خانواده‌های یادگاران دفاع مقدس در استان کردستان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، فایل صوتی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، عکس نوشته و خاطره تا تاریخ ۳۰ آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
آدرس پست الکترونیک kurdestansanandaj1396@gmail.com
شماره تماس در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها
۰۹۳۵۲۱۰۸۵۹۸

???? کانال پیام دیواندره ????
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh