شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۳:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲ ساعت ۱۰:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

?برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

?برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ در راستای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوسازی مدارس و ساخت و تجهیز مدارس در شهرک های موجود در شهرستان، کلاس گذاری نهضت سواد آموزان و بررسی طرح جامع آسیب های اجتماعی در مدارس جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست سید جواد حسینی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره و با حضور حاج ماموستا قضائی امام جمعه موقت شهرستان و اعضاء شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

?سید جواد حسینی بیان داشت؛ اصل و اساس کار ما در آموزش و پرورش این است که باید از بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب الگو بگیریم چرا که هم جریان‌های گذشته و هم وضعیت موجود وهم افق آینده را ترسیم می‌کند و پویش‌های دانش‌آموزی نیز در دهه فجر دستاوردهای نظام را تبیین کنند.
وی در ادامه افزود؛ فعالیت در مدارس باید حول محور نقش‌دهی به دانش آموزان و معلمان باشد به گونه‌ای که دانش آموزان با سلایق خود و با استفاده از ظرفیت هنر و توان مناظره‌ای خود ورود و با رویکرد تحولی فضای دهه فجر را به جلو ببرند.

?گفتنی است در پایان با کسب مقام اول شورای آموزش و پرورش شهرستان دیواندره در سطح استان از رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh