شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۲۵:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۲ ساعت ۱۰:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

?زنگ نخست بازدید میدانی شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به وقت دیواندره

?زنگ نخست بازدید میدانی شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به وقت دیواندره

?به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ هم اندیشی با محوریت بحث و بررسی پیرامون وظایف و رویکرد شورای فرهنگ عمومی،ارتقا شاخص های فرهنگ عمومی و کاربردی نمودن مصوبات منطبق با وظایف و تکالیف شورا در سطح بخش و شهرستان و بهره مندی از ظرفیت های اعتبارات دولتی و مشارکت های مردمی مبتنی بر خلاقیت،نوآوری فرهنگی،پایداری خانواده و نشاط اجتماعی، با حضور سید جواد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره، سامان احمدی، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و دستیار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و جمعی از مسئولین ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید.

?سید جواد حسینی بر ضرورت با ابزار خرسندی از پای کار بودن مردم فرهنگ دوست شهرستان دیواندره گفت: رفتار جهادی کارکنان دولت همراه با تسهیلگری در پاسخ به مطالبات فرهنگ صحیح مردمی سازی و نقش آفرینی مردم در فرآیند تصمیم سازی تا نیل به اهداف تعالی بخش برنامه ای خواهد بود.
حسینی افزود: توجه به رویدادهای مشارکت آفرین در این شهرستان متناسب با نیاز و خواسته فرهنگی-اجتماعی مردم می تواند زمینه ساز نشاط جامعه و پویایی آن گردد.
وی تشویق و ترغیب آحاد مردم به حضور و مشارکت حداکثری در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی منجر به حماسه آفرینی ۱۱ اسفند ماه سال جاری پای صندوق آرا گردد.
وی رویکرد جدید دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان را مطلوب خواند و خاطرنشان کرد:رصد اجرایی شدن طرح های موثر دولت با پیوست فرهنگی همچون طرح ملی تکام و بازارپردازی در عرصه تولیدات مشاغل حوزه فرهنگ و هنر اقدامی موثر در ارزیابی و ارزشیابی اقدامات دولتی و مردمی توامان باهم خواهد بود.

?گفتنی است در ادامه این هم اندیشی، به میزبانی بخشداری کرفتو پس از ۱۰ سال وقفه، فعالیت های شورای فرهنگ عمومی بخش کرفتو احیا و بر تقویت و صیانت از میراث معنوی منطقه از جمله هویت رفتاری، آداب و آیین های تحکیم بخش خانواده و احیای حجره های سنتی با هدف تقویت نهضت حفظ قرآن کریم در ۵۲ روستای این بخش تاکید گردید.

???? کانال پیام دیواندره ?? ??
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh