پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۳۹:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲ ساعت ۱۰:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

وزیر کشور: انتخابات صحنه قدرت نمایی مردم مقابل دشمنان است

وزیر کشور گفت: حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه، نشان دهنده قدرت نمایی آحاد مردم مقابل دشمنان قسم خورده نظام است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی عصر سه شنبه در دومین همایش اقشار نخبگان، فرهنگیان و حلقه های میانی استان لرستان افزود: در طول عمر انقلاب، ملت ایران در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند و به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد مشارکت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در ۱۱ اسفند با ندای رسا بار دیگر پایمردی خود را نسبت به آرمان های انقلاب نشان خواهند داد.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به جنگ خونین غزه اظهار کرد: مقاومت جانانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونسیتی مثال زدنی است چرا که ملت فلسطین از جبهه مقاومت الگو گرفته است.

وحیدی اظهار کرد: مردم، پایه‌های اساسی این نظام هستند و این قدرت، خود را در عرصه های مختلف نشان می‌دهد. انتخابات ۱۱ اسفندماه، زمانی برای قدرت نمایی مردم است تا کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه توجه دنیا به انتخابات ایران است؛ دوست و دشمن به یازدهم اسفندماه چشم دوخته‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون جبهه عدالت خواهی راه افتاده و سردمدار آن جمهوری اسلامی است، گفت: زمانی که در عرصه های مختلف شرکت می‌کنیم، دشمنان مایوس می‌شوند. امروز ملت ما، ملت معیار است و بازیگری شجاعانه مردم را می‌طلبد.

وحیدی افزود: اکنون وقت شناسایی دوست و دشمن است و باید گام قوی برداریم. انسان‌های نادان و خودفروخته تلاش می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند چرا که عدم شرکت به نفع دشمنان و گروه‌های تروریستی است.

وی با یادآوری اینکه کشور در حال توسعه و پیشرفت است، اظهار کرد: یک هزار و ۱۵۰ طرح با ۳۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در لرستان‌ افتتاح شده و کشور یک قدم عقب نمانده است و دشمنان متحیر شده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد: در بسیاری از شاخص‌ها، صاحب رتبه‌های ارزشمندی در جهان هستیم و همین موضوع، موجب می‌شود دشمن نخواهد این مسیر با قدرت ادامه داشته باشد.

وحیدی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی برای تعیین خط مشی‌های مختلف مهم است و هرچه مجلس قوی تر باشد، امکان قانون گذاری قوی‌تر می‌شود.

وی با تاکید بر انتخاب اصلح در میان نامزدهای انتخاباتی، گفت: مردم بررسی و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند چراکه که مجلس قوی می‌تواند مشکلات داخلی و خارجی کشور را کاهش دهد.

وزیر کشور با تاکید براینکه دولت خود را وقف خدمتگزاری به مردم کرده است، افزود: بین ملت و دولت فرقی وجود ندارد و هیچ فردی امتیازی جز انتخاب توسط مردم را ندارد. دولت موظف به فراهم کردن بسترهای لازم است و باید برای مشارکت ، رقابت ، سلامت و امنیت تلاش کنیم.

مردم لرستان در انتخابات پیش رو چون ادوار گذشته می‌درخشند

وحیدی با اشاره به حضور مردم لرستان در صحنه های انقلاب، گفت: مردم و قوم لر از نظر رشادت مثال زدنی هستند و در صحنه های مهم انقلاب با ایثار و صداقت از کشور و انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی افزود: پایمردی این قوم شهرت دارد و تقدیم ۶ هزار و ۵۵۶ شهید و بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه‌ عمیق وفاداری به نظام است.

وزیر کشور ادامه داد: مردم آماده حماسه در یازدهم اسفندماه هستند تا همبستگی ، وفاداری ، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت را نشان دهند، ملت ایران بارها نشان داده‌اند با تمام ایمان و قدرت برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به طور همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.