جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۰۸:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ساعت ۱۰:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

تقدیر فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات دیواندره از حضور باشکوه مردم در انتخابات

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان دیواندره از حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ در پیامی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ، سید جواد حسینی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان دیواندره از حضور باشکوه و پرشور مردم در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ در پیامی قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت پرشور و عظیم مردم شهرستان دیواندره در خلق حماسه سیاسی مشارکت در انتخابات، وجوب شکرگزاری و سپاس در درگاه الهی را دوچندان نمود.
این اتفاق مبارک مایه مباهات، خرسندی و فخر برای مردمان این دیار است.

قطعاً مسئولیت کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و بویژه منتخبین در مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برابر حماسه آفرینی مردم مضاعف و البته یک پشتوانه عظیم معنوی برای تحقق بخشیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کلیه عوامل برگزاری انتخابات در طول مراحل برگزاری آن، از کلیه نامزد‌های محترم و هواداران آنها که با احساس مسئولیت و دغدغه‌مندی این حماسه را رونق بخشیده و پر فروغ نمودند قدردانی ویژه می‌نمایم.

همچنین جا دارد از بزرگوارانی که ستاد انتخابات شهرستان را در برگزاری این رویداد بزرگ به انحاء مختلف یاری نمودند تشکر و سپاسگزاری نمایم.

ضمن تبریک صمیمانه به منتخبین مردم، امید داریم به توفیق الهی ، با حضور منتخبین مردم در خانه ملت شاهد رفع موانع رشد این ملت مجاهد و تغییرات اساسی در برخی ساختار‌های معیوب موجود و وضع قوانین جامع و راهگشا و رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان باشیم.

???? کانال پیام دیواندره ????
????
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
?https://eitaa.com/Paiam_divandareh

? @Paiam_divandareh