سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۰:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۲۵ ساعت ۱۲:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با فرماندار شهرستان دیواندره

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ؛ مهندس رسولی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان با حضور در فرمانداری شهرستان دیواندره با سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیدار نمود.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان در این دیدار از تعامل و همکاری فرمانداری و بخشداری با مجموعه بنیادمسکن استان تشکر کردند و خواهان مشارکت بیش از پیش بخشداری و دهیاران در اجرای طرح های عمرانی شد. مهندس رسولی در ادامه تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را از اولویت های اصلی این نهاد بر شمرد و خاطر نشان کرد: تعامل مطلوبی در شهرستان بین بنیاد مسکن و بانک های عامل در زمینه اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی وجود دارد ..

فرماندار شهرستان دیواندره در این دیدار از عملکرد جهادی بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی مساکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روستاییان و بهسازی معابر روستایی همچنین آسفالت معابر روستاهای شهرستان ابراز رضایت نمود. حسینی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی‌ در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه ای، ایمن سازی سکونتگاهها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه های مرتبط می توان خدمات بیشتر و بهتر به روستائیان ارائه داد و پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری یا این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه داشته باشیم.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh