دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۴۶:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۲۵ ساعت ۱۲:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار دیواندره از حضور گسترده مردم شهرستان دیواندره در راهپیمایی روز جهانی قدس طی پیامی تشکر و قدردانی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دیواندره؛ پیام تقدیر و تشکر سید جواد حسینی از حضور گسترده مردم شهرستان دیواندره در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“راهپیمایی روز قدس حقیقتاً یک پدیده‌ منحصربه‌فرد است. پیام رونق و شکوفایی بیشتر راهپیمایی روز قدس در کشورهای مختلف این است که با وجود تبلیغات بیگانگان، نزدیکی و هم‌ جهتی ملت‌های مسلمان با ملت ایران بیشتر شده است”. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی )

سلام بر قدس شریف؛ نخستین قبله گاه عاشقان اسلام و سلام بر مسلمین آزادی خواه جهان که با لبیک گویی به، ولی امر زمان، حرکتی مقدّس در حمایت از مظلومین و ستم دیدگان جهان ثبت نمودند.

آری قدس سرزمین مقدسی است که به وعده‌ی الهی آزاد خواهد شد و همچنان که مولای متّقیان، امیر مومنان حضرت علی بن ابی طالب (ع) فرمودند: بهترین عدالت یاری مظلوم است و در همین راستا و برای برقراری عدالت در جهان همه ساله فریاد مجاهدان غیور جهان در حماسه‌ای باشکوه به نام روز جهانی قدس رقم می‌خورد که نماد عزّت، افتخار و یاری رسانی به مظلوم است.

مردم همیشه در صحنه شهرستان دیواندره بار دیگر با حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس نشان دادند که پای آرمان‌های اسلام رحمانی و انقلاب اسلامی ایستاده اند و برای آزادی قدس و ملّت مظلوم فلسطین به فرمان، ولی امر زمانشان قدم خواهند برداشت و این قدم‌ها تا فتح قدس شریف ادامه خواهد داشت.

بدین وسیله از حضور گرم و پرشور مردم غیور شهرستان دیواندره در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نموده و امید آن داریم که وعده‌ی حق محقق شود و به زودی شاهد برپایی نماز میلیونی مسلمانان جهان در مسجدالاقصی باشیم.

الهم احفظ القدس من کید الاعداء سید جواد حسینی/ فرماندار شهرستان دیواندره

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh