سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۲:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۲۹ ساعت ۱۴:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

🔻تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»

مردم شهرستان دیواندره با برگزاری تجمع گسترده، حمایت قاطع خود از اقدام مقتدرانه «وعده صادق» سپاه در پاسخ به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را اعلام کردند.

🔸به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دیواندره ، مردم شهید پرور دیواندره صبح امروز دوشنبه در تجمعی حمایت قاطع خود را از رهبری معظم انقلاب و نیروهای مسلح در راستای عملیات غرورآفرین سپاه مقتدر که نماد یک «وعده صادق» بود با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» ابراز کردند.

پشتیبان نظام و رهبری هستیم

🔸حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان در این تجمع بیان داشت؛ عملیات وعده صادق لذت‌ بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است. به این اقتدار که ثمره هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از خود گذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم. حتی کشورهایی که مقداری گرایش به حق دارند از این اقدام جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین تحریم‌ها انجام شده، خرسند هستند.

🔸سيد جواد حسينی، سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره با اشاره به عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم خبیث اسرائیل گفت: این عملیات بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمن کشید و موجب اتحاد و همدلی بیشتر مردم ایران شد.
حسینی افزود؛ آنچه در عملیات وعده صادق مهم است آن است که جمهوری اسلامی به خاک اسرائیل، رژیمی که آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی حامی و پشتیبان آن هستند، حمله کرد که تاکنون چنین اقدامی، سابقه نداشته است.
حسینی بیان داشت؛ امروز با حضورمان هم حمایت خود را از ایران اسلامی و فرزندان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می نماییم و همچنین اسرائیل و آمریکا بدانند هیچ نوع تهدید و تحریمی از سوی آنها از وفاداری مردم ایران به آرمانهای ایران اسلامی کم نخواهد کرد.
حسینی تاکید داشت؛ احساس غرور و افتخار می کنیم که فرزندان غیور سپاه با درایت رهبری توانستند بار دیگر دشمنان را سری جا خود بنشانند.
وی در پایان اضافه کرد: اسرائیل و آمریکا بدانند حمله به ایران اسلامی تحت هر شرایطی بی پاسخ نخواهد ماند و این مردم علی رغم مشکلات و تحریم‌ها پشتیبان کشورشان خواهند بود.

🔸سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دیواندره نیز بیان داشت؛ نفس های دشمن به شمارش افتاده است و امید است اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو شود و آرامش در سرزمین اشغالی فلسطین بازگردد.
وی تاکید کرد: در برابر ظلم ایستاده‌ایم و تا نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل که به همین زودی محقق خواهد شد در صحنه حضور داریم و این وعده قرآن است که حق پیروز است.

🇮🇷🇮🇷 کانال پیام دیواندره 🇮🇷 🇮🇷
👇👇👇👇
انعکاس مهمترین اخبار شهرستان دیواندره
🆔https://eitaa.com/Paiam_divandareh

🆔 @Paiam_divandareh